Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΓεωργίου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2010-06-18T05:58:53Z-
dc.date.available2010-06-18T05:58:53Z-
dc.date.issued2007el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13961-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2007.el
dc.descriptionΔΙΠ ΠΛΗΡ/61 2007el
dc.descriptionΗ Βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διπλωματικής σε έντυπη μορφή σε κλειστή συλλογή.el
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της εργασίας αυτής, θα προσεγγίσουμε αρχικά τις έwοιες των εμπλουτισμένων μέσων(rίch media) και θα αναλύσουμε τις δυνατές χρησιμοποιούμενες τυπολογίες, αναφέροντας παραδείγματα και ιστορικά στοιχεία εξέλιξης των διαφόρων τεχνολογιών που τα υποστηρίζουν. Κατόπιν, θα παρουσιαστούν τα διάφορα συστήματα μέτρησης των αποτελεσμάτων που επιφέρουν τα εμπλουτισμένα μέσα στη διαδικτυακή διαφήμιση, όπως επίσης και τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα από τη χρήση τους. Στη συνέχεια, θα γίνει μια απόπειρα πρακτικής προσέγγισης των εμπλουτισμένων μέσων και της διαδικτυακής διαφήμισης, παρουσιάζοντας μελέτες και έρευνες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια γύρω από τη χρησιμότητα, την εξέλιξη και άλλες σημαντικές σκοπιές του θέματος. Θα αναφερθούν συγκεκριμένες εκστρατείες κάποιων εταιριών, οι αρχικοί στόχοι και τα αποτελέσματα που αυτές επέτυχαν, καθώς και κάποιες νέες διαφημιστικές απόπειρες που σηματοδοτούν σημαντικές εξελίξεις στο χώρο της διαφήμισης και του διαδικτύου με τη χρήση πλέον εμπλουτισμένων μέσων. Θα γίνει επίσης μια σύνοψη κάποιων βοηθητικών οδηγιών που στόχο έχουν να βελτιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της χρήσης τους. Τέλος, θα παρουσιαστεί μια συγκεκριμένη εταιρία που δραστηριοποιείται έντονα στο χώρο αυτό της διαφήμισης και των νέων μέσων και θα αναφερθούν κάποιες μελέτες περιπτώσεων από καμπάνιες που έχει δημιουργήσει και τι επέτυχε με αυτές. Στόχος της εργασίας αυτής είναι να διασαφηνιστεί η πληθώρα των δυνατοτήτων που έρχονται να προσθέσουν τα εμπλουτισμένα μέσα στο δυναμικά εξελισσόμενο χώρο της διαφήμισης, η νέα τάση της βιομηχανίας προς το διαδίκτυο που το ανυψώνει πλέον στο πιο πολλά υποσχόμενο μέσο του μέλλοντος, να παρουσιαστούν σημαντικά πρακτικά βήματα που έχουν γίνει στην κατεύθυνση της εξέλιξης και να υποδειχθούν κάποια θέματα που πρέπει να προσεχθούν και να διερευνηθούν περαιτέρω. Εξυπηρετώντας αυτούς τους σκοπούς η εργασία ολοκληρώνεται με την εξαγωγή συμπερασμάτων αλλά και αναδυόμενων προκλήσεων του μέλλοντος.el
dc.format.extent148 σ.el
dc.format.extent74311374 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectRich mediael
dc.subjectΕμπλουτισμένα μέσαel
dc.subjectΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.titleΗ χρήση των εμπλουτισμένων (rich media)ως εργαλείο της διαδικτυακής (online) διαφήμισης και μάρκετινγκ.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeorgiouEuangeliaMsc2007.pdf72.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.