Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13920
Title: Δυσκολίες μάθησης: ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση
Authors: Μαριδάκη-Κασσωτάκη, Αικατερίνη
Issue Date: 2005
Publisher: Ελληνικά Γράμματα
Description: Στη σ.τ. αναφέρεται η ανατύπωση ως έκδοση, 2009.
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13920
ISBN: 9789604429660
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Υποσημειώσεις.docΥποσημειώσεις48.5 kBMicrosoft WordView/Open
Ευρετήριο ονομάτων.docΕυρετήριο ονομάτων89.5 kBMicrosoft WordView/Open
Ευρετήριο θεμάτων και όρων.docΕυρετήριο θεμάτων και όρων81.5 kBMicrosoft WordView/Open
Βιβλιογραφία.docΒιβλιογραφία172.5 kBMicrosoft WordView/Open
Επίλογος.docΕπίλογος21.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 6.docΚεφ. 6. Γενικές μαθησιακές δυσκολίες και γνωστικές δυσχέρειες170 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 5.docΚεφ. 5. Μαθησιακές δυσκολίες σχετικές με την αρίθμηση και τις αριθμητικές πράξεις119 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 4.docΚεφ. 4. Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σχετικές με το γραπτό λόγο213 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 3.docΚεφ. 3. Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σχετικές με τον προφορικό λόγο293 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 2.docΚεφ. 2. Συχνότητα και κατηγορίες των μαθησιακών δυσκολιών - Χαρακτηριστικά των ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες και γενικές αρχές αντιμετώπισης τους120 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 1.docΚεφ. 1. Εννοιολογικές διασαφήσεις101 kBMicrosoft WordView/Open
Εισαγωγή.docΕισαγωγή29 kBMicrosoft WordView/Open
Πρόλογος.docΠρόλογος26.5 kBMicrosoft WordView/Open
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα45 kBMicrosoft WordView/Open
Σελίδα τίτλου.docΣελίδα τίτλου38.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σύγγραμμα.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub462.49 kBEPUBView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.