Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13892
Συγγραφέας: Τσήλιου, Ηλιάνα
Τίτλος: Κινητό ηλεκτρονικό επιχειρείν (Mobile Business)/ Μάρκετινγκ (Mobile Marketing). «Μελέτη δευτερογενών ερευνών και εφαρμογές»
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Η σταδιακή μετάλλαξη του κλασικού μάρκετινγκ σε άμεσο και στοχευμένο κατάφερε να αναδείξει εκτός του διαδικτύου και την πολλαπλή χρησιμότητα διαφόρων φορητών συσκευών όπως το κινητό τηλέφωνο. Από την άλλη μεριά, η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας επιτρέπει στους διαφημιστές να στρέψουν το ενδιαφέρον τους σε άλλου είδους κανάλια επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται αρχικά την έννοια του Κινητού Επιχειρείν (Mobile Business) δίνοντας ενδεικτικά ορισμένους εννοιολογικούς προσδιορισμούς καθώς και τα πολλαπλά οφέλη από την εφαρμογή του. Στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στην έννοια του Mobile Marketing και παρουσιάζουμε ορισμένες από τις πολυάριθμες εφαρμογές του όπως επίσης και τα διάφορα εργαλεία του όπως το SMS-Marketing και το WAP. Τέλος αν και η Ακαδημαϊκή έρευνα για το συγκεκριμένο θέμα είναι ακόμα στα σπάργανα, παρουσιάζουμε ένα κεφάλαιο με όλες τις προσπάθειες που έχουν γίνει ώστε να αναδυθεί η σημαντικότητα του Mobile Marketing για το ελληνικό κοινό και τις επιχειρήσεις αλλά και να επιλυθούν ορισμένα θέματα που προκύπτουν –όπως άλλωστε με καθετί καινούργιο-στον δρόμο για την εφαρμογή του.
Λέξεις Κλειδιά: Mobile marketing
Mobile business
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Tsiliou_Msc2010.pdf1.82 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.