Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣινάτκας, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚωνσταντινίδου, Άνναel
dc.date.accessioned2010-05-04T14:28:42Z-
dc.date.available2010-05-04T14:28:42Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13890-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να διερευνήσει τον βαθμό χρήσης-υιοθέτησης των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου και να εξετάσει τους παράγοντες που επιδρούν στην υιοθέτηση ή μη της χρήσης των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε δειγματοληπτική έρευνα η οποία βασίστηκε σε πρωτογενή δεδομένα τα οποία συγκεντρώθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε με προσωπικές συνεντεύξεις. Η αξιοπιστία και η εγκυρότητα επιμέρους τμημάτων/ερωτήσεων του ερωτηματολογίου ελέγχθηκαν με τη στατιστική τεχνική της κατηγορικής ανάλυσης σε κύριες συνιστώσες (Categorical Principal Components Analysis) μέσω του στατιστικού προγράμματος SPSS (SPSS, 2007). Τα αποτελέσματα της ανάλυσης αξιοπιστίας, για τις ενότητες του ερωτηματολογίου στις οποίες εφαρμόστηκε, θεωρούνται ικανοποιητικά σε συνδυασμό με τους σκοπούς της διατριβής. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε περιγραφική στατιστική ανάλυση από τα αποτελέσματα της οποίας προέκυψε ότι οι καταναλωτές δεν είναι απόλυτα εξοικειωμένοι με το ηλεκτρονικό εμπόριο και, αν και θέλουν να ενημερωθούν περισσότερο, δεν το χρησιμοποιούν συχνά. Η συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τόσο τον Η/Υ όσο και το διαδίκτυο ειδικότερα κυρίως για άλλους λόγους πέρα από το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ενθαρρυντικό επίσης είναι ότι ένα σημαντικό ποσοστό των ερωτώμενων πιστεύει ότι στο μέλλον θα χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή υπηρεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου.el
dc.format.extent109 σ.el
dc.format.extent129362 bytes-
dc.format.extent789270 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΔιείσδυση Internetel
dc.subjectΠαράγοντες αποδοχήςel
dc.titleΕκτίμηση των παραγόντων που επιδρούν στη χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού εμπορίουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konstantinidou_Msc2009.pdf770.77 kBAdobe PDFView/Open
Konstantinidou_Presentation.pdfΠαρουσίαση126.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.