Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΜπαλοδήμος, Στέργιοςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:23:27Z-
dc.date.available2006-12-28T12:23:27Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1388-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/5en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2002.el
dc.format.extent134 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΧρηματοοικονομική διάσταση του marketing planel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BalodimosStergiosMsc2002.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.