Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣιπητάνου, Αθηνάel
dc.contributor.authorΜακρή, Πολυξένηel
dc.date.accessioned2010-05-03T05:44:05Z-
dc.date.available2010-05-03T05:44:05Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13880-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΜέσα στα πλαίσια ραγδαίων τεχνολογικά εξελίξεων και των διαρκώς ανανεομένων οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών συνθηκών, οι επιχειρήσεις προκειμένου να επιβιώσουν σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, θα πρέπει να επαναπροσδιορίουν τους στόχους τους και τη στρατηγική που θα υιοθετήσουν για την επίτευξή τους. Η προτεινόμενη οδός, η οποία καθίσταται ικανή να οδηγήσει στα αναμενόμενα αποτελέσματα, είναι η συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού τους. Επομένως, η Ενδοεπιχειρησιακή Κατάρτιση είναι αυτή που τίθεται στο κέντρο του ενδιαφέροντος, καθώς καλείται να καλύψει το οποιοδήποτε κενό έχει ανακύψει, ως απόρροια των επικρατούντων συνθηκών, ενώ παράλληλα επιστρατεύεται με σκοπό να εφοδιάσει τις επιχειρήσεις και το δυναμικό τους με τα απαραίτητα στοιχεία, τα οποία θα μπορέσουν να τις θέσουν και πάλι στο προσκήνιο του επιχειρηματικού κόσμου. Ωστόσο, αυτό που παρατηρείται έντονα στις βιβλιογραφικές αναφορές είναι οτι το θεωρητικό πλαίσιο που έχει αναπτυχθεί, κυρίως σε οτι αφορά τους δύο άξονες της εργασίας, δηλαδή την ανάλυση αναγκών και την αξιολόγηση, είναι αρκετά εκτενές, παράλληλα όμως, φαντάζει να είναι ασύνδετο με τις υπάρχουσες συνθήκες, οι οποίες χαρακτηρίζουν την επιχειρησιακή τακτική. Η προβληματική αυτή, άλλωστε, διαφαίνεται και από την έρευνα που έγινε στο Φορέα της OTE Academy, όπου και το ζητούμενο που προκύπτει τελικά, είναι με ποιό τρόπο θα μπορέσει να εξισωθεί η θεωρία με την πράξη. Σε ότι αφορά τον σχεδιασμό και την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων Ενδοεπιχειρησιακής Κατάρτισης που διεξάγει ο Φορέας, και όπως ενδεικτικά προκύπτει από τους συμμετέχοντες σε ένα από αυτά, κρίνεται αρκετά ικανοποιητικός. Για την ακρίβεια, βασικό κριτήριο διαφοροποίησης των απόψεων για το πρόγραμμα, αποτελεί ο λόγος συμμετοχής, με τα άτομα που στόχευαν στην κάλυψη επαγγελματικών αναγκών και στην απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων να εκφράζουν ικανοποίηση για ένα πρόγραμμα αρκετά στοχευμένο στις ανάγκες τους, ενώ αντίθετα, τα άτομα που αποσκοπούσαν στην ικανοποίηση γενικότερων ενδιαφερόντων να φαίνονται πιο αυστηρά και ενδεχομένως να κινητοποιούνται από τις περαιτέρω δυνατότητες που τους δίνει το πρόγραμμα.el
dc.format.extent166 σ.el
dc.format.extent1345668 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο περιεχόμενο της διπλωματικής εργασίας θα αποδευσμευτεί μετά τις 31/5/2011.el
dc.subjectΕνδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση και κατάρτισηel
dc.subjectΑνάλυση αναγκώνel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΑνάπτυξη και αποτελεσματικότητα προγραμμάτων ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης και κατάρτισης: η περίπτωση της OTE Academyel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makri_Msc2009.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.