Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣυνδουκάς, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚοκράνης, Απόστολοςel
dc.contributor.authorΜποντζίδου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2010-03-11T07:08:16Z-
dc.date.available2010-03-11T07:08:16Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13838-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.el
dc.description.abstractΗ εισαγωγή των πολυμέσων στην εκπαίδευση έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός επιπλέον βοηθητικού εργαλείου στα χέρια του εκπαιδευτικού. Τα πολυμέσα συνδυάζουν κείμενο, εικόνα, βίντεο και ήχο με αποτέλεσμα να κάνουν πιο ελκυστική την ιδέα της μάθησης για τους μαθητές. Η χρήση ενός άρτια σχεδιασμένου εκπαιδευτικού λογισμικού, τηρώντας κάποιες βασικές αρχές σχεδίασης, μπορεί να βοηθήσει το έργο του δασκάλου και να συμπληρώσει κενά που μπορεί να έχει ένα σχολικό βιβλίο. Ένα σημαντικό στοιχείο των πολυμέσων είναι ότι οι μαθητές δεν παρακολουθούν παθητικά αλλά έχουν ενεργό ρόλο κατά την διάρκεια της μάθησης. Αυτό γίνεται γιατί ένα σωστά σχεδιασμένο λογισμικό βασίζεται στην κριτική σκέψη των μαθητών και όχι στην απομνημόνευση. Σε καμία περίπτωση βέβαια ο υπολογιστής δεν μπορεί να αντικαταστήσει το δάσκαλο και το βιβλίο, ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες [6]. Με το Εκπαιδευτικό Λογισμικό επιδιώκεται η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για τη δημιουργία ενός πλούσιου, ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση. Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο διαφορετικά μέρη. Το πρώτο μέρος είναι η δημιουργία δύο εκπαιδευτικών πολυμεσικών εφαρμογών για την μάθηση των ασκήσεων των μαθηματικών της Β τάξης δημοτικού και της γεωγραφίας της Ε τάξης δημοτικού. Το δεύτερο μέρος είναι η συγγραφή ενός «βιβλίου» που περιλαμβάνει γενικά στοιχεία για τα πολυμέσα, την εκπαιδευτική χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή, την ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού πολυμέσων και τέλος την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού αυτού λογισμικού με τη δημιουργία ερωτηματολογίων τόσο για τον δάσκαλο όσο και για το μαθητή.el
dc.format.extent74 σ.el
dc.format.extent75868172 bytes-
dc.format.extent64519289 bytes-
dc.format.extent2075207 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/winzip-
dc.format.mimetypeapplication/winzip-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΠολυμέσαel
dc.subjectΑρχές υποστήριξης της ευχρηστίαςel
dc.titleΣχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση πολυμεσικών εφαρμογών δύο (2) μαθημάτων δημοτικούel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kokranis-Bontzidou_Msc2010.pdfΚείμενο Διπλωματικής2.03 MBAdobe PDFView/Open
project.rarΕφαρμογή Μαθηματικών Β τάξης63.01 MBzipView/Open
project_geo.rarΕφαρμογή Γεωγραφίας Ε τάξης74.09 MBzipView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons