Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1383
Author: Καπλάνης-Καλαϊτζής, Αντώνιος, Γ.
Title: Οι λειτουργίες του marketing σε περίοδο κρίσης
Date Issued: 1998
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σιώμκος, Γεώργιος
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ/12
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1998.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaplanisKalaitzisAntoniosGMsc1998.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.