Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΓκόφας, Παναγιώτης-Λεωνίδαςel
dc.date.accessioned2010-02-26T06:36:26Z-
dc.date.available2010-02-26T06:36:26Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13800-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractH Τεχνολογική Επανάσταση που επικράτησε τις τελευταίες δεκαετίες άλλαξε ριζικά τον τρόπο ζωής των ανθρώπων, επέφερε παράλληλα και μια σειρά αλλαγών που επηρέασε βαθιά και τις επιχειρήσεις. Οι αλλαγές αυτές μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό όπλο στα χέρια των επιχειρήσεων που θέλουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος που χαρακτηρίζεται από συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, από αύξηση και εντατικοποίηση του ανταγωνισμού κ.τ.λ. Για να μπορέσει όμως να ανταποκριθεί σε αυτές τις απαιτήσεις η κάθε επιχείρηση έπρεπε να εξελίξει τεχνολογικά τους τρόπους λειτουργίας της, όσον αφορά το αντικείμενο της, αλλά και όχι μόνο. Ένα από τα κομμάτια που έπρεπε να εξελίξει ήταν και η λειτουργικότητα της εμπορικής της διαχείρισης, και στα πλαίσια της οργάνωσης αλλά και της καθημερινής λειτουργικής διαδικασίας. Μέχρι πριν κάποιες δεκαετίες όλες οι επιχειρήσεις τηρούσαν την εμπορική τους διαχείριση χειρόγραφα. Αυτό βέβαια απαιτούσε πολύ χρόνο και προσπάθεια από αρκετούς υπαλλήλους, ενώ τα λάθη ήταν αναπόφευκτο φαινόμενο. Παραστατικά πώλησης εμπορευμάτων και αγοράς, Φ.Π.Α., τήρηση αποθήκης, εισπράξεις υπολοίπων πελατών και πληρωμές προμηθευτών, μηνιαίος τζίρος, λειτουργία της κουζίνας και της διαδικασίας παραγωγής, εσωλογιστική κοστολόγηση κ.ο.κ., είναι ορισμένα χαρακτηριστικά εμπορικής διαχείρισης που έπρεπε να τηρούνται χειρόγραφα και με απόλυτη ακρίβεια, πράγμα πολύ δύσκολο. Σε πολλές περιπτώσεις, τα εστιατόρια δεν είχαν καν την δυνατότητα να τα τηρούν όλα αυτά, ενώ ακόμη κι αν τα τηρούσαν ήταν δύσκολο να έχουν συγκεντρωτικά αποτελέσματα προκειμένου να βλέπουν την κίνηση της επιχείρησης και πόσο πετυχημένη ήταν αυτή, περίοδο με περίοδο. Η αντιμετώπιση όλων αυτών των προβλημάτων ήταν η αυτοματοποίηση τους, μέσα από τους υπολογιστές και τις εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης. Οι εφαρμογές αυτές έλυσαν τα χέρια των επιχειρήσεων, δίνοντας τους ταχύτερα, ασφαλέστερα και πιο αξιόπιστα όλα τα αποτελέσματα που θέλουν και με πολύ λιγότερα εργατικά χέρια, καθώς όλη την εργασία υλοποίησης μιας εμπορικής συναλλαγής και τα αποτελέσματά της, την κάνει πια η εμπορική εφαρμογή. Στον χώρο της εστίασης επίσης, η διαδικασία της απλοποιημένης διαχείρισης μέσα από touch screen οθόνες, συνετέλεσε στην χρήση και λειτουργία των συστημάτων αυτών και από χρήστες οι οποίοι δεν χρειάζονται κανένα υπόβαθρο χρήσης των νέων τεχνολογιών.el
dc.format.extent154 σ.el
dc.format.extent21718560 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα εστίασηςel
dc.titleΠληροφοριακά συστήματα στο χώρο της εστίασης: συμβολή στον προγραμματισμό και υλοποιηση συστήματος διαχείρησης επιχειρησιακών πόρων διαχείρηση και λειτουργίαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gofas_Msc2009.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ21.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.