Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13797
Συγγραφέας: Καραμπουρνιώτη, Αναστασία
Τίτλος: Ολυμπιακοί αγώνες. Το πλάνο μάρκετινγκ χορηγών αθλητικών ειδών, και η αποφυγή του ambush. Case adidas Athens 2004 vs. London 2012. Μία συγκριτική μελέτη
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Σήμερα, οι ολυμπιακοί αγώνες έχουν γίνει ένα από τα πιό μεγάλης κλίμακας και κερδοφόρα γεγονότα των παγκόσμιων μέσων μαζικής ενημέρωσης. Στον κόσμο του αθλητισμού, το μάρκετινγκ, η προώθηση και η διαφήμιση είναι θεμελιώδη εργαλεία που οδηγούν στα μεγάλα κέρδη. Το τρέχον άρθρο θα ερευνήσει το ζήτημα των εμπορευματοποιημένων αθλητικών εκδηλώσεων με μεγαλύτερο παράδειγμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες και θα αγγίξει τα ζητήματα της προώθησης των Αγώνων και των αθλητών, τις πηγές κέρδους για τη διεύθυνση των Αγώνων, των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται στο ολυμπιακό μάρκετινγκ, των νέων τάσεων στο μάρκετινγκ των Ολυμπιακών Αγώνων και την ανάδυση των απειλών στο αθλητικό μάρκετινγκ, όπως είναι το Ambush Marketing. Εφόσον αναλύσουμε τα ευρήματά μας από την έρευνα σε σχέση με το θεσμό των Ολυμπιακών Αγώνων και τη σημασία τους για την Αθλητική αγορά παγκοσμίως και σε πρακτικό επίπεδο (οικονομικό) αλλά και σε επίπεδο γαλούχησης αξιών, θα εξετάσουμε συγκεκριμένα το ζήτημα του μάρκετινγκ που κυριαρχεί τους νεότερους χρόνους στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Κατά συνέπεια, η εργασία θα εστιάσει στο ζήτημα των τρεχουσών εξελίξεων του ολυμπιακού μάρκετινγκ και των βημάτων που γίνονται με θεωρητικό και ταυτόχρονα με πρακτικό τρόπο με στόχο να εξασφαλιστεί η περαιτέρω αποτελεσματικότητα και η ελκυστικότητα των ολυμπιακών προγραμμάτων μάρκετινγκ. Η ένταξη και ισχυρή θέση του μάρκετινγκ θα μας οδηγήσει στην εμπορευματοποίηση και στον αντίκτυπο που έχει στο θεσμό αλλά και στους αρμόδιους φορείς. Στα πιο βαθιά νερά συναντάμε τα κρούσματα της εμπορευματοποίησης με βασικότερο για τους χορηγούς το Ambush Marketing. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μελετήσουμε το φαινόμενο το ambush, τη σύνδεσή του με τους Ολυμπιακούς αγώνες και τους τρόπους αντιμετώπισής τους. Θα μελετηθεί επισταμένως η περίπτωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004, καθώς και ο στρατηγικός σχεδιασμός για τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου του 2012. Στις μελέτες περιπτώσεων πρωταγωνίστρια εταιρία είναι η adidas. Το ζήτημα θα συζητηθεί όπως επισημάναμε και στο θεωρητικό και στο πρακτικό δίκτυο και στόχος είναι να επισημάνουμε τη συμμόρφωση των θεωρητικών συμπερασμάτων στις στρατηγικές διαφημίσεων, προώθησης και χορηγιών, με βάση την εμπειρία από την πρακτική εφαρμογή στο παράδειγμα των Ολυμπιακών αγώνων της Αθήνας, αλλά και τα ευρήματα μας από τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων που βρίσκεται σε εξέλιξη στην έταιρη και πλέον ισχυρή πόλη της Ευρώπης, το Λονδίνο το 2012.
Λέξεις Κλειδιά: Ολυμπιακοί αγώνες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Karabournioti_Msc2010.pdf1.62 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons