Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13786
Συγγραφέας: Μπαζιώτη, Δανάη
Τίτλος: Η διεθνής επέκταση και η επίδραση της στην επίδοση των επιχειρήσεων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης γίνεται μία αναφορά στην έννοια της παγκοσμιοποίησης αλλά και στο τρόπο που επηρεάζει τον επιχειρηματικό κόσμο. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναζήτουνται οι τρόποι που μία χώρα μπορεί και πρέπει να προωθήσει τις εξαγωγικές προσπάθεις στο εσωτερικό της. Ακολούθως στο τρίτο κεφάλαιο έχει γίνει μία προσπάθεια να διαχωριστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την εξαγωγική επίδοση της επιχείρησης σε οργανωτικούς, διευθυντικούς, εξωτερικούς, στρατηγικής, συμπεριφοράς και αυτούς που καθορίζουν τη φύση των σχέσεων ανάμεσα σε πελάτη-πωλητή. Στη συνέχεια γίνεται μια προσπάθεια να αναλυθούν οι παράγοντες αυτοί που ενδεχομένως επηρεάζουν θετικά την διεθνή πορεία των επιχειρήσεων (που στην ουσία παροτρύνουν τις επιχειρήσεις να ασχοληθούν με την εξαγωγή) μέσω παρουσίασης κάποιων συγκεκριμένων ερευνών που έχουν γίνει σε διάφορες χώρες του κόσμου. Ακόμα η αλληλεπίδραση των παραγόντων αυτών μεταξύ τους αλλα και ο αντίκτυπος στην επίδοση της εκάστοτε επιχείρησης. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί κυρίως στις παράμετρους που αφορούν την ίδια την επιχείρηση και όχι τόσο στο εξωτερικό περιβάλλον της. Αναλύονται συμπεριφορές και στρατηγικές που αφορούν την επιχείρηση και την οργάνωση της στην προσπάθεια εύρεσης των συνθηκών εκείνων που εντείνουν τα κέρδη των ήδη εξαγωγικών εταιρειών και υποκινούν-ωθούν άλλες να αποκτήσουν ενεργό ρόλο στη παγκόσμια σκηνή. Απαριθμούνται τα χαρακτηριστικά και οι ικανότητες των στελεχών εκείνων που σαφώς καθορίζουν τη πορεία της επιχείρησης. Τονίζεται η σημασία που έχει η οργάνωση της επιχείρησης ο κλάδος στον οποίο ανήκει και το είδος του προιόντος που φιλοδοξεί να προωθήσει. Τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο αποσαφηνίζεται η ουσιαστική αξία που προκύπτει από τη σπουδαιότητα της φύσης των σχέσεων μεταξύ μίας εταιρείας και του πελατολογίου της σε επίπεδο εξαγωγικής επίτευξης.
Λέξεις Κλειδιά: Διεθνοποίηση
Εξαγωγές
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BaziotiDanai_Msc2010.pdf1.57 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.