Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13782
Συγγραφέας: Χρυσοχοΐδης, Βασίλειος
Τίτλος: Προγράμματα εθελοντισμού και μάρκετινγ πελατειακών σχέσεων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διπλός: α)να εξετάσει τη σχέση μεταξύ Relationship Marketing και Εθελοντισμού και β)να εξετάσει τη χρησιμοποίηση των ατόμων εθελοντών σε διάφορα εθελοντικά προγράμματα. Η εργασία χωρίζεται σε 6 μέρη: Το πρώτο μέρος είναι η εισαγωγή στον εθελοντισμό και το Relationship Marketing. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στο Relationship Marketing και στη σύνδεση του με τη Στρατηγική Φιλανθρωπία και τον Εθελοντισμό. Το τρίτο μέρος αναφέρεται στο Εθελοντισμό, στα χαρακτηριστικά του και στα οφέλη του. Το τέταρτο μέρος εξετάζει τον εθελοντισμό από την πλευρά του εθελοντή και από την πλευρά της επιχείρησης σε προγράμματα εθελοντισμού όπου οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης προσφέρουν εθελοντικά την εργασία τους στην κοινωνία. Το πέμπτο μέρος εξετάζει τον εθελοντισμό από την πλευρά του εθελοντή και από την πλευρά της επιχείρησης σε προγράμματα εθελοντισμού όπου οι πελάτες προσφέρουν εθελοντικά την εργασία τους σε διάφορους τομείς της επιχείρησης. Το έκτο και τελευταίο μέρος είναι τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την εργασία αυτή.
Λέξεις Κλειδιά: Εθελοντισμός
Μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Chrysohoidis_Msc2010.pdf566.14 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons