Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13782
Author: Χρυσοχοΐδης, Βασίλειος
Title: Προγράμματα εθελοντισμού και μάρκετινγ πελατειακών σχέσεων
Date Issued: 2010
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διπλός: α)να εξετάσει τη σχέση μεταξύ Relationship Marketing και Εθελοντισμού και β)να εξετάσει τη χρησιμοποίηση των ατόμων εθελοντών σε διάφορα εθελοντικά προγράμματα. Η εργασία χωρίζεται σε 6 μέρη: Το πρώτο μέρος είναι η εισαγωγή στον εθελοντισμό και το Relationship Marketing. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στο Relationship Marketing και στη σύνδεση του με τη Στρατηγική Φιλανθρωπία και τον Εθελοντισμό. Το τρίτο μέρος αναφέρεται στο Εθελοντισμό, στα χαρακτηριστικά του και στα οφέλη του. Το τέταρτο μέρος εξετάζει τον εθελοντισμό από την πλευρά του εθελοντή και από την πλευρά της επιχείρησης σε προγράμματα εθελοντισμού όπου οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης προσφέρουν εθελοντικά την εργασία τους στην κοινωνία. Το πέμπτο μέρος εξετάζει τον εθελοντισμό από την πλευρά του εθελοντή και από την πλευρά της επιχείρησης σε προγράμματα εθελοντισμού όπου οι πελάτες προσφέρουν εθελοντικά την εργασία τους σε διάφορους τομείς της επιχείρησης. Το έκτο και τελευταίο μέρος είναι τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την εργασία αυτή.
Keywords: Εθελοντισμός
Μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chrysohoidis_Msc2010.pdf566.14 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons