Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13758
Συγγραφέας: Γεωργοπούλου, Αικατερίνη
Τίτλος: Επανατοποθέτηση επιχείρησης στην ελληνική αγορά: η περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Στόχος της έρευνας αποτελεί η διερεύνηση του όρου επανατοποθέτηση και η ανάλυση της στρατηγικής επανατοποθέτησης που ακολούθησε η Εμπορική Τράπεζα. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο διενεργείται εκτεταμένη βιβλιογραφική έρευνα και μελετάται μέσα από πηγές και δευτερογενή έρευνα η περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας, αναλύοντας τόσο τα ιστορικά της στοιχεία όσο και τις αλλαγές που έγιναν κατά την εφαρμογή του σχεδίου επανατοποθέτησης. Στη συνέχεια διενεργείται ερμηνευτική ποιοτική έρευνα με τη μέθοδο της ατομικής συνέντευξης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιτυχίας η αποτυχίας μια στρατηγικής τοποθέτησης. Τα στελέχη θα πρέπει να επικεντρώσουν την προσοχή τους και στο εσωτερικό Μάρκετινγκ (Internal Marketing) για την επίτευξη των στόχων. Η ανανέωση μιας επιχείρησης ξεκινάει από το εσωτερικό περιβάλλον και την κουλτούρα της και αντικατοπτρίζεται έτσι και στο εξωτερικό.
Λέξεις Κλειδιά: Επανατοποθέτηση
Τράπεζα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Georgopoulou_Msc2010.pdf746.87 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons