Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13758
Author: Γεωργοπούλου, Αικατερίνη
Title: Επανατοποθέτηση επιχείρησης στην ελληνική αγορά: η περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας
Date Issued: 2010
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Στόχος της έρευνας αποτελεί η διερεύνηση του όρου επανατοποθέτηση και η ανάλυση της στρατηγικής επανατοποθέτησης που ακολούθησε η Εμπορική Τράπεζα. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη. Στο πρώτο διενεργείται εκτεταμένη βιβλιογραφική έρευνα και μελετάται μέσα από πηγές και δευτερογενή έρευνα η περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας, αναλύοντας τόσο τα ιστορικά της στοιχεία όσο και τις αλλαγές που έγιναν κατά την εφαρμογή του σχεδίου επανατοποθέτησης. Στη συνέχεια διενεργείται ερμηνευτική ποιοτική έρευνα με τη μέθοδο της ατομικής συνέντευξης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιτυχίας η αποτυχίας μια στρατηγικής τοποθέτησης. Τα στελέχη θα πρέπει να επικεντρώσουν την προσοχή τους και στο εσωτερικό Μάρκετινγκ (Internal Marketing) για την επίτευξη των στόχων. Η ανανέωση μιας επιχείρησης ξεκινάει από το εσωτερικό περιβάλλον και την κουλτούρα της και αντικατοπτρίζεται έτσι και στο εξωτερικό.
Keywords: Επανατοποθέτηση
Τράπεζα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Georgopoulou_Msc2010.pdf746.87 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons