Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13756
Author: Γκίνιου, Δήμητρα
Title: Η ταχυδρομική αγορά στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Μελέτη περίπτωσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων Α.Ε.
Date Issued: 2010
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Μουρμούρας, Ιωάννης
Abstract: Ο ταχυδρομικός τομέας αποτελεί έναν από τους σημαντικούς κλάδους της ευρωπαϊκής αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας και χαρακτηρίζεται από σημαντικές και ταχύτατες αλλαγές σε επίπεδο ρυθμιστικού / νομοθετικού πλαισίου, τεχνολογικών εξελίξεων και καταναλωτικών αναγκών. Συνεπώς οι οργανισμοί που δραστηριοποιούνται καλούνται να ανταποκριθούν σ’ αυτές τις υφιστάμενες αλλαγές για να επιβιώσουν και να εκμεταλλευτούν κυρίως τις ευκαιρίες της εποχή. Στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια είναι ιδιαίτερα κρίσιμα κυρίως για τον Φορέα Παροχής Καθολικών Υπηρεσιών που μέχρι το 2013 θα είναι ο ΕΛ.ΤΑ, καθώς θα λειτουργεί σε απελευθερωμένο περιβάλλον και καλείται πλέον η επιχείρηση να ξεπεράσει τις αδυναμίες της και να εκμεταλλευτεί τα δυνατά της σημεία για να μπορέσει να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην Ελληνική Αγορά Ταχυδρομικών Υπηρεσιών.
Keywords: Ταχυδρομική αγορά
ΕΛΤΑ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gkiniou_Msc2010.pdf.pdf969.22 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons