Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13730
Συγγραφέας: Πάνος, Γεώργιος
Τίτλος: Τεχνικές ανάπτυξης 3D παιχνιδιών με την Java 3D
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηγεωργίου, Αλέξανδρος
Περίληψη: Η εργασία παρουσιάζει μία μελέτη διαφόρων τεχνικών που χρησιμοποιούνται – μη επαγγελματικά - για την ανάπτυξη λογισμικού παιχνιδιών τριών διαστάσεων (γραφικά, ήχος, σενάριο). Οι τεχνικές αυτές εντοπίστηκαν σε σχετική βιβλιογραφία αλλά και στο διαδίκτυο. Η τεχνολογία που εξετάζεται είναι εκείνη της Java 3D. Η εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τις δυνατότητες για εύκολη ανάπτυξη που προσφέρει η Java3D ανοίγοντας παράλληλα μια συζήτηση κατά πόσο αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη απαιτητικών και πολύπλοκων εφαρμογών όπως τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Λέξεις Κλειδιά: Βιντεοπαιχνίδια
Java3D
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Panos_Msc2010.pdf3.16 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.