Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13730
Συγγραφέας: | Πάνος, Γεώργιος |
Τίτλος: | Τεχνικές ανάπτυξης 3D παιχνιδιών με την Java 3D |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2010 |
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική |
Επόπτης Καθηγητής: | Χατζηγεωργίου, Αλέξανδρος |
Περίληψη: | Η εργασία παρουσιάζει μία μελέτη διαφόρων τεχνικών που χρησιμοποιούνται – μη επαγγελματικά - για την ανάπτυξη λογισμικού παιχνιδιών τριών διαστάσεων (γραφικά, ήχος, σενάριο). Οι τεχνικές αυτές εντοπίστηκαν σε σχετική βιβλιογραφία αλλά και στο διαδίκτυο. Η τεχνολογία που εξετάζεται είναι εκείνη της Java 3D. Η εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τις δυνατότητες για εύκολη ανάπτυξη που προσφέρει η Java3D ανοίγοντας παράλληλα μια συζήτηση κατά πόσο αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη απαιτητικών και πολύπλοκων εφαρμογών όπως τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. |
Λέξεις Κλειδιά: | Βιντεοπαιχνίδια Java3D |
Πληροφορίες: | Διπλωματική εργασία - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010 |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Panos_Msc2010.pdf | 3.16 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.