Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚαραμεσίνη, Θεοδόταel
dc.date.accessioned2009-12-22T07:07:55Z-
dc.date.available2009-12-22T07:07:55Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13714-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΟι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες παρατηρούνται σε σημαντικό ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού επιδρώντας στην ακαδημαϊκή πρόοδο αλλά και στην κοινωνική ανάπτυξη, για τη βελτίωση των οποίων τελευταία προτείνεται όλο και πιο συχνά η κοινή εκπαίδευση των μαθητών με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, η συνεκπαίδευση. Πρόκειται για την πλέον σύγχρονη τάση στην ειδική αγωγή, η αποτελεσματικότητα της οποίας σε κοινωνικό και ακαδημαϊκό επίπεδο τόσο για τους μαθητές με όσο και για εκείνους χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των ερευνητών και των εκπαιδευτικών. Η παρούσα έρευνα στηρίζεται στο θεωρητικό μέρος σε ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, τη διδασκαλία μαθητών με τις δυσκολίες αυτές στα μαθηματικά, τη συνεκπαίδευση και τα μοντέλα συνεκπαίδευσης και κυρίως τη συμβολή του μοντέλο της συνδιδασκαλίας και της ανταπόκρισης στη διδακτική παρέμβαση στην εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Το ερευνητικό μέρος περιλαμβάνει την εφαρμογή και παρουσίαση ενός προγράμματος συνεκπαίδευσης σε δύο τάξεις γενικού σχολείου με ταυτόχρονη παρουσία δύο εκπαιδευτικών (γενικής και ειδικής αγωγής). Στόχος της παρούσας ερευνητικής προσπάθειας ήταν η κατάδειξη της αποτελεσματικότητας της συνεκπαίδευσης ως μέσο για την εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.el
dc.format.extent70 σ.el
dc.format.extent946874 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΣυνεκπαίδευσηel
dc.subjectΣυνδιδασκαλίαel
dc.titleΕφαρμογή προγραμμάτων συνεκπαίδευσης παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά: αξιολόγηση του μοντέλου της συνδιδασκαλίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaramesiniMsc2009.pdf924.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.