Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠλατσίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΔιαμαντοπούλου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2009-12-21T09:10:22Z-
dc.date.available2009-12-21T09:10:22Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13713-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.descriptionΤο περιεχομένο της διπλωματικής εργασίας θα αποδευσμευτεί μετα τις 21/12/2010el
dc.description.abstractΗ επαγγελματική ικανοποίηση, το πόσο θετικά ή αρνητικά αξιολογεί ένα άτομο την εργασία του και ευρύτερα την επαγγελματική του κατάσταση, είναι ένα θέμα το οποίο για περισσότερα από 80 χρόνια συνιστά αντικείμενο συστηματικών μελετών στα πλαίσια διάφορων επιστημονικών πεδίων. Λόγοι ανθρωπιστικοί, οικονομικοί/ωφελιμιστικοί και καθαρά επιστημολογικοί πυροδότησαν και διατήρησαν σχεδόν αμείωτο το ενδιαφέρον των ερευνητών για οχτώ και πλέον δεκαετίες. Διαχρονικά, πολυάριθμες εργασιακές ομάδες έχουν βρεθεί στο επίκεντρο ερευνών προκειμένου να κατανοηθεί πληρέστερα η επαγγελματική ικανοποίηση. Τόσο στην ελληνική όσο και στην ξένη βιβλιογραφία συναντάται ένας σημαντικός αριθμός άρθρων και εργασιών που επικεντρώνονται στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών. Ωστόσο, η πλειονότητα των σχετικών εργασιών αφορά στους διδάσκοντες στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ενώ η βιβλιογραφία που αφορά στην επαγγελματική ικανοποίηση των διδασκόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θεωρείται γενικά περιορισμένη. Σκοπός της παρούσας εμπειρικής εργασίας ήταν η μελέτη του φαινομένου της επαγγελματικής ικανοποίησης και ειδικότερα η διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των μελών Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) των ελληνικών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.). Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρήθηκε μία ολιστική προσέγγιση της επαγγελματικής ικανοποίησης και διερευνήθηκε σε σχέση με ορισμένα χαρακτηριστικά της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων καθώς και μία μεταβλητή προσωπικότητας, την τελειομανία.el
dc.format.extent179 σ.el
dc.format.extent1206196 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subjectΠροσωπικότηταel
dc.subjectΔ.Ε.Π.el
dc.titleΔιερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των μελών Δ.Ε.Π. των Ελληνικών Α.Ε.Ι.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DiamantopoulouMsc2009.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
Diamantopouloulicence2009.pdf199.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.