Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13683
Title: Μαθαίνοντας βήμα με βήμα στο σχολείο και στο σπίτι: διδακτικές στρατηγικές εκπαίδευσης παιδιών με μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση
Authors: Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος
Issue Date: Apr-2000
Publisher: Τυπωθήτω
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13683
ISBN: 960-8041-40-6
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ευρετήριο όρων.docΕυρετήριο όρων34.5 kBMicrosoft WordView/Open
Ευρετήριο ονομάτων.docΕυρετήριο ονομάτων31 kBMicrosoft WordView/Open
Γλωσσάριο.docΓλωσσάριο29.5 kBMicrosoft WordView/Open
Βιβλιογραφία.docΒιβλιογραφία90 kBMicrosoft WordView/Open
Λίστα σημειώσεων και πίνακες.docΛίστες σημειώσεων και πίνακες119 kBMicrosoft WordView/Open
Αντί επιλόγου.docΑντί επιλόγου23.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 12-Β.docΚεφ. 12. Μέρος Β. Η αντιμετώπιση της άρνησης σε μέτρα της ειδικής αγωγής51.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 11-Β.docΚεφ. 11. Μέρος Β. Πρακτικές καθημερινότητας61.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 10-Β.docΚεφ. 10. Μέρος Β. Η γλωσσική προετοιμασία126 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 9-B.docΚεφ. 9. Μέρος Β. Αντιμετώπιση ανεπιθύμητων συμπεριφορών: φωνές, ξέσπασμα οργής, πονηριές66 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 8-Β.docΚεφ. 8. Μέρος Β. Εκπαίδευση για την τουαλέτα56.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 7-Β.docΚεφ. 7. Μέρος Β. Η φροντίδα του σώματος350 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 6-Β.docΚεφ. 6. Μέρος Β. Αυτοβοήθεια στο ντύσιμο744 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 5-Β.docΚεφ. 5. Μέρος Β. Αυτονομία του παιδιού κατά τη διάρκεια του φαγητού112 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 4-Β.docΚεφ. 4. Μέρος Β. Το βασικό πρότυπο κοινωνικής συμπεριφοράς και πρώτη γλωσσική κατανόηση135.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 3-Β.docΚεφ. 3. Μέρος Β. Το βλέμα ως κατευθυντήρια αντίδραση93 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 2-Β.docΚεφ. 2. Μέρος Β. Η προετοιμασία επαφής38.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 1-Β.docΚεφ. 1. Μέρος Β. Υποδείξεις για ειδικούς παιδαγωγούς και γονείς παιδιών που παρουσιάζουν μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση227 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος δεύτερο.docΜέρος δεύτερο19.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 4-A.docΚεφ. 4. Μέρος Α. Το προτεινόμενο πρόγραμμα ασκήσεων-μεθοδολογικές προσεγγίσεις82.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 3-A.docΚεφ. 3. Μέρος Α. Διδακτικές στρατηγικές παρεμβάσεις σε παιδιά και νέους που παρουσιάζουν βαριά νοητική υστέρηση324 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 2-A.docΚεφ. 2. Μέρος Α. Το αναλυτικό πρόγραμμα για παιδιά που παρουσιάζουν νοητική υστέρηση83.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 1-A.docΚεφ. 1. Μέρος Α. Εννοιολογικοί προσδιορισμοί112 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος πρώτο.docΜέρος πρώτο19.5 kBMicrosoft WordView/Open
Πρόλογος.docΠρόλογος34.5 kBMicrosoft WordView/Open
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα52.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σημείωμα εκδότη.docΣημείωμα εκδότη21.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σελίδα τίτλου.docΣελίδα τίτλου28.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σύγγραμμα_σε_epub.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub1.09 MBEPUBView/Open
Σύγγραμμα_σε_word.docxΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word1.15 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.