Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13683
Τίτλος: Μαθαίνοντας βήμα με βήμα στο σχολείο και στο σπίτι: διδακτικές στρατηγικές εκπαίδευσης παιδιών με μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση
Συγγραφείς: Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρ-2000
Εκδότης: Τυπωθήτω
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13683
ISBN: 960-8041-40-6
Δικαιώματα: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Ευρετήριο όρων.docΕυρετήριο όρων34.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Ευρετήριο ονομάτων.docΕυρετήριο ονομάτων31 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Γλωσσάριο.docΓλωσσάριο29.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Βιβλιογραφία.docΒιβλιογραφία90 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Λίστα σημειώσεων και πίνακες.docΛίστες σημειώσεων και πίνακες119 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Αντί επιλόγου.docΑντί επιλόγου23.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 12-Β.docΚεφ. 12. Μέρος Β. Η αντιμετώπιση της άρνησης σε μέτρα της ειδικής αγωγής51.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 11-Β.docΚεφ. 11. Μέρος Β. Πρακτικές καθημερινότητας61.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 10-Β.docΚεφ. 10. Μέρος Β. Η γλωσσική προετοιμασία126 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 9-B.docΚεφ. 9. Μέρος Β. Αντιμετώπιση ανεπιθύμητων συμπεριφορών: φωνές, ξέσπασμα οργής, πονηριές66 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 8-Β.docΚεφ. 8. Μέρος Β. Εκπαίδευση για την τουαλέτα56.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 7-Β.docΚεφ. 7. Μέρος Β. Η φροντίδα του σώματος350 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 6-Β.docΚεφ. 6. Μέρος Β. Αυτοβοήθεια στο ντύσιμο744 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 5-Β.docΚεφ. 5. Μέρος Β. Αυτονομία του παιδιού κατά τη διάρκεια του φαγητού112 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 4-Β.docΚεφ. 4. Μέρος Β. Το βασικό πρότυπο κοινωνικής συμπεριφοράς και πρώτη γλωσσική κατανόηση135.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 3-Β.docΚεφ. 3. Μέρος Β. Το βλέμα ως κατευθυντήρια αντίδραση93 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 2-Β.docΚεφ. 2. Μέρος Β. Η προετοιμασία επαφής38.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 1-Β.docΚεφ. 1. Μέρος Β. Υποδείξεις για ειδικούς παιδαγωγούς και γονείς παιδιών που παρουσιάζουν μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση227 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Μέρος δεύτερο.docΜέρος δεύτερο19.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 4-A.docΚεφ. 4. Μέρος Α. Το προτεινόμενο πρόγραμμα ασκήσεων-μεθοδολογικές προσεγγίσεις82.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 3-A.docΚεφ. 3. Μέρος Α. Διδακτικές στρατηγικές παρεμβάσεις σε παιδιά και νέους που παρουσιάζουν βαριά νοητική υστέρηση324 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 2-A.docΚεφ. 2. Μέρος Α. Το αναλυτικό πρόγραμμα για παιδιά που παρουσιάζουν νοητική υστέρηση83.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 1-A.docΚεφ. 1. Μέρος Α. Εννοιολογικοί προσδιορισμοί112 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Μέρος πρώτο.docΜέρος πρώτο19.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Πρόλογος.docΠρόλογος34.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα52.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Σημείωμα εκδότη.docΣημείωμα εκδότη21.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Σελίδα τίτλου.docΣελίδα τίτλου28.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Σύγγραμμα_σε_epub.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub1.09 MBEPUBΠροβολή/Ανοιγμα
Σύγγραμμα_σε_word.docxΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word1.15 MBMicrosoft Word XMLΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.