Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13639
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Χατζής, Τριαντάφυλλος | el |
dc.contributor.author | Σαμαράς, Μαργαρίτης | el |
dc.contributor.author | Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα | el |
dc.date.accessioned | 2009-11-10T07:12:17Z | - |
dc.date.available | 2009-11-10T07:12:17Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13639 | - |
dc.description.abstract | Στη συνεχή και αλματώδη εξέλιξη των επιστημών και της τεχνολογίας στην εποχή που διανύουμε, η οικονομία συνεχίζει να κατέχει, όπως εδώ και πολλούς αιώνες, πρωτεύοντα και καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και ευημερία των κοινωνιών. Επηρεάζει άμεσα τις - «χωρίς σύνορα» πλέον - χώρες του κόσμου, με αποτέλεσμα η ανάγκη κατάκτησης της οικονομικής γνώσης και μάλιστα από την παιδική ηλικία να γίνεται ολοένα και περισσότερο επιτακτική. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη διδακτική των οικονομικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, θεωρώντας ότι η επιστήμη της διδακτικής, μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας, καθίσταται αρωγός στην πορεία για την κατάκτηση της γνώσης. | el |
dc.format.extent | 3680076 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.relation.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13595 | - |
dc.subject | Διδακτική των Οικονομικών | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών(Α.Π.Σ.) | el |
dc.subject | Διαθεματικότητα | el |
dc.subject | Ευέλικτη ζώνη | el |
dc.title | Η διδακτική των οικονομικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.type | Text | en |
Appears in Collections: | Τιμητικός τόμος Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Χατζής.pdf | 3.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.