Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13630
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣπάτας, Ευάγγελοςel
dc.date.accessioned2009-11-09T08:36:36Z-
dc.date.available2009-11-09T08:36:36Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13630-
dc.description.abstractΗ στρατηγική τιμολόγησης στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ (ΒΜ) είναι άμεσα αλληλοσχετιζόμενη με το παραγόμενο αγαθό, τη διανομή, την τοποθέτησή του, αλλά και με τη στρατηγική της προώθησής του στη βιομηχανική αγορά. Οι αποφάσεις τιμολόγησης λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα κόστη, τις συνθήκες ζήτησης στη βιομηχανική αγορά, τον ανταγωνισμό και τις κρατικές παρεμβάσεις. Οι αποφάσεις τιμολόγησης και η πολιτική προϊόντος (Product Policy) είναι αδιαχώριστες και οπωσδήποτε εξισορροπούνται μέσα σ' ένα ευρύ πλαίσιο κατάτμησης - τεμαχισμού της βιομηχανικής αγοράς. Οι αποφάσεις τιμολόγησης πρέπει να εδράζονται σ' εκείνους τους αντικειμενικούς σκοπούς οι οποίοι είναι συμβατοί με τους αντικειμενικούς σκοπούς του Marketing της εταιρίας. Η προσδιορισθείσα τιμή του βιομηχανικού προϊόντος πρέπει να καλύπτει όλα τα είδη κόστους, γι' αυτό και επιδιώκεται από τον εκάστοτε Marketing Manager ο κατάλληλος τρόπος προσέγγισης και επίλυσης του προβλήματος της σχέσης τιμολόγησης με τα είδη του κόστους. Έτσι, αναλύονται και εξετάζονται οι γνωστές Καμπύλες Βραχυπρόθεσμου Κόστους και οι Καμπύλες Μακροπρόθεσμου Κόστους. Τέλος, η τιμολόγηση με βάση τον Κύκλο Ζωής Προϊόντος αφορά τιμολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών που ενσωματώνουν νέα τεχνολογία. Ειδικότερα, πότε αυτό το προϊόν θα προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα, πώς αυτό θα τιμολογηθεί σε σχέση με τα κυκλοφορούντα στην αγορά προϊόντα. Γενικώς, ο βαθμός τεχνολογικής διαφοροποίησης του προϊόντος υπαγορεύει και τον τρόπο τιμολόγησης του, πάντοτε σε συνδυασμό με τον κύκλο ζωής του.el
dc.format.extent6892475 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.relation.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13595-
dc.subjectΑνταγωνισμόςel
dc.subjectΚόστοςel
dc.subjectΚύκλος ζωής προϊόντοςel
dc.subjectΒιομηχανικός Marketing Managerel
dc.subjectΒιομηχανική αγοράel
dc.subjectΒιομηχανικός αγοραστήςel
dc.subjectΦυσική διανομήel
dc.subjectΒιομηχανικό Mάρκετινγκ (Β.Μ.)el
dc.titleΗ στρατηγική τιμολόγησης στο Βιομηχανικό Marketingel
dc.typeTexten
Appears in Collections:Τιμητικός τόμος Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σπάτας.pdf6.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.