Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13623
Συγγραφέας: Πετρίδου, Ευγενία
Τίτλος: Η αξιολόγηση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση. Προκλήσεις, τάσεις, προοπτικές
Ημερομηνία έκδοσης: 2006
Εκδότης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Περίληψη: Η οικοδόμηση ενός ευρωπαϊκού χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και οι ανάγκες για στρατηγική ανάπτυξη και οικονομική ανταποδοτικότητα των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ) της Ευρώπης, προϋποθέτουν την ύπαρξη διαδικασιών και συστημάτων διασφάλισης και πιστοποίησης της ποιότητάς τους σε ευρωπαϊκό τουλάχιστον επίπεδο. Από την τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα, μετά τις επιταγές ανάλογων διακηρύξεων των Ευρωπαίων ηγετών (Μπολόνια 1999, Πράγα 2001, Βερολίνο 2003), γίνεται πλέον συστηματική προσπάθεια από τις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης να υιοθετήσουν συστηματικές διαδικασίες αξιολόγησης της ποιότητας της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Κρίσιμη περίοδο αποτελεί η διετία 2003-2005, κατά τη διάρκεια της οποίας καλούνται όλες οι χώρες-κράτη μέλη να θεσμοθετήσουν τα εθνικά τους συστήματα διασφάλισης της ποιότητας της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες της Ε.Ε. που δεν έχουν ακόμη προχωρήσει προς αυτή την κατεύθυνση. Οι τάσεις που διαμορφώνονται, οι προοπτικές που διανοίγονται για την ελληνική Ανώτατη Εκπαίδευση, ώστε να καταφέρει να παρακολουθήσει το ρυθμό αυτών των προκλήσεων, και οι μεμονωμένες προσπάθειες που έχουν γίνει, παρουσιάζονται και σχολιάζονται στην παρούσα εργασία.
Λέξεις Κλειδιά: Ποιότητα
Αξιολόγηση
Ανώτατη εκπαίδευση
Ευρωπαϊκός χώρος ανώτατης εκπαίδευσης
Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
Ελλάδα
Συσχετιζόμενα Αναγνωριστικά: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13595
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Τιμητικός τόμος Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Πετρίδου.pdf6.81 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.