Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1360
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαραμπάνης, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΓεωργιάδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:21:17Z-
dc.date.available2006-12-28T12:21:17Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1360-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/22en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1998.el
dc.format.extent169 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΕίσοδος μια τράπεζας στο Internet, σχέδιο μάρκετινγκel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeorgiadisIoannisMsc1998.pdf7.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.