Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13587
Συγγραφέας: Σαμαρά, Σοφία
Τίτλος: Διαχείριση κρίσεων και η διοικητική του Marketing
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Το αντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η διαχείριση κρίσεων, η οποία είναι ένας ευρέως εκτεινόμενος κλάδος και αποτελεί μια θεωρία της σύγχρονης διοίκησης που έχει σαν αντικείμενο να εντοπίσει, να μετρήσει και να αναλύσει τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η κάθε επιχείρηση, οργανισμός, και γενικότερα η κάθε χώρα. Κύρια συμβολή της εργασίας αποτελεί η πρόταση κάποιων μεθόδων, συστημάτων και διαδικασιών μέτρησης των κινδύνων και υιοθέτησης μεθόδων διαχείρισής τους.
Λέξεις Κλειδιά: Κρίσεις
Κίνδυνος
Διαχείριση
Ρίσκο
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SamaraMsc2009.pdf1.22 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.