Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13587
Author: Σαμαρά, Σοφία
Title: Διαχείριση κρίσεων και η διοικητική του Marketing
Date Issued: 2009
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Το αντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η διαχείριση κρίσεων, η οποία είναι ένας ευρέως εκτεινόμενος κλάδος και αποτελεί μια θεωρία της σύγχρονης διοίκησης που έχει σαν αντικείμενο να εντοπίσει, να μετρήσει και να αναλύσει τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η κάθε επιχείρηση, οργανισμός, και γενικότερα η κάθε χώρα. Κύρια συμβολή της εργασίας αποτελεί η πρόταση κάποιων μεθόδων, συστημάτων και διαδικασιών μέτρησης των κινδύνων και υιοθέτησης μεθόδων διαχείρισής τους.
Keywords: Κρίσεις
Κίνδυνος
Διαχείριση
Ρίσκο
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SamaraMsc2009.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.