Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13569
Συγγραφέας: Τσιακμάκης, Νικόλαος
Τίτλος: Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδιασμού: η περίπτωση των Boutique Hotels
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αναγνώριση των στρατηγικών μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τα Boutique Hotels του Λονδίνου. Ακόμη, η εργασία αυτή συγκρίνει και αντιπαραθέτει τις βασικές αρχές σχεδιασμού και μάρκετινγκ μεταξύ των ανεξάρτητων και των Boutique Hotels που αποτελούν μέλη ξενοδοχειακών αλυσίδων. Επιπρόσθετα, η έρευνα παρέχει μια γενικότερη επισκόπηση των χαρακτηριστικών των Boutique Hotels, κάνοντας παράλληλα μια πρόβλεψη για την πορεία και το μέλλον τους. Για την εκπλήρωση των παραπάνω, συλλέχθηκαν δευτερογενή στοιχεία γύρω από τις πρακτικές που εφαρμόζουν αυτά τα ξενοδοχεία, με στόχο τη δημιουργία του κατάλληλου θεωρητικού υποβάθρου. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα με σκοπό την αντιπαραβολή των δευτερογενών δεδομένων με τα νέα στοιχεία που προέκυψαν. Πραγματοποιήθηκαν έξι προσωπικές συνεντεύξεις με διοικητικά στελέχη των Boutique Hotels του Λονδίνου, ώστε να προσδιοριστούν οι δραστηριότητες και λειτουργίες τους, οι προσφερόμενες υπηρεσίες τους, οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων και οι επιλογές τους σε θέματα μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν τη χρησιμότητα του διαδικτύου για τα Boutique Hotels, ως ένα εργαλείο για την προσέλκυση νέων πελατών αλλά και τη διατήρηση μιας ισχυρής πελατειακής βάσης. Τα κέντρα ηλεκτρονικών κρατήσεων και οι ξενοδοχειακοί συνεταιρισμοί επίσης συμβάλουν καθοριστικά στην αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων αυτών και την ευημερία τους. Τέλος, αναγνωρίζεται ότι η “από στόμα σε στόμα” επικοινωνία μπορεί να κρίνει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία ή την αποτυχία μιας επιχείρησης, καθώς η πλειοψηφία των στελεχών των Boutique Hotels που συμμετείχαν στην έρευνα αναγνωρίζει την ουσιαστική συμβολή του ίδιου του καταναλωτή, που μπορεί να δημιουργήσει θετική ή αρνητική προδιάθεση στους δυνητικούς πελάτες του ξενοδοχείου.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ
Λονδίνο
Marketing
Boutique Hotels
London
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsiakmakisMsc2009.pdf1.03 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.