Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΤσαουσίδου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2009-10-15T06:27:19Z-
dc.date.available2009-10-15T06:27:19Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13556-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΗ έννοια του marketing τα τελευταία χρόνια αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Στην εξέλιξη αυτή σημαντικό ρόλο έπαιξε η επέκταση της επιχειρηματικής δραστηριότητας ως συνέχεια της παγκοσμιοποιημένης αγοράς και της γενικότερης παγκόσμιας οικονομικής ενοποίησης. Η «βιομηχανία» της μόδας συνδέεται άμεσα με τις νέες τάσεις και επιζητά να βρίσκεται εντός των εξελίξεων. Στα πλαίσια αυτών των χαρακτηριστικών μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο τομέα αυτό προσπαθεί να υιοθετήσει διάφορες τάσεις οι οποίες βοηθούν στην εξασφάλιση της ανάπτυξης της εντός του κλάδου στο γενικότερο οικονομικό πλαίσιο που προαναφέρθηκε. Οι τάσεις αυτές λαμβάνουν την μορφή στρατηγικών του marketing από τις επιχειρήσεις και τις εταιρείες και κατά καιρούς ενσωματώνονται στις διοικητικές αποφάσεις και λειτουργίες τους. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των επιρροών του marketing και των στρατηγικών του στην επιχειρηματική δραστηριότητα εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της βιομηχανίας της μόδας. Οι επιχειρήσεις που τέθηκαν στο μικροσκόπιο της έρευνας είναι η Burberry και η Levi Strauss για τις οποίες και διατυπώθηκαν οι αντίστοιχες μελέτες περιπτώσεων. Στα πλαίσια της εμπειρικής διερεύνησης πραγματοποιήθηκε έρευνα η οποία εξέτασε την αποτελεσματικότητα του marketing στην απόδοση των επιχειρήσεων μόδας. Η πραγματοποιθείσα μελέτη κατέστησε σαφές την αναγκαιότητα πτυχών του marketing για την εύρυθμη λειτουργία των εταιρειών μόδας. Δεδομένου της οικονομικής συγκυρίας η χρήση των στρατηγικών marketing που θα δώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θεωρείται παραπάνω από επιτακτική.el
dc.format.extent70 σ.el
dc.format.extent45773 bytes-
dc.format.extent994822 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectMarketingen
dc.subjectΒιομηχανία της μόδαςel
dc.titleΤο marketing στη βιομηχανία της μόδαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsaousidouMsc2009.pdf971.51 kBAdobe PDFView/Open
ΕΞΩΦΥΛΛΟ.pdfΕΞΩΦΥΛΛΟ44.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.