Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13556
Συγγραφέας: Τσαουσίδου, Γεωργία
Τίτλος: Το marketing στη βιομηχανία της μόδας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Η έννοια του marketing τα τελευταία χρόνια αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Στην εξέλιξη αυτή σημαντικό ρόλο έπαιξε η επέκταση της επιχειρηματικής δραστηριότητας ως συνέχεια της παγκοσμιοποιημένης αγοράς και της γενικότερης παγκόσμιας οικονομικής ενοποίησης. Η «βιομηχανία» της μόδας συνδέεται άμεσα με τις νέες τάσεις και επιζητά να βρίσκεται εντός των εξελίξεων. Στα πλαίσια αυτών των χαρακτηριστικών μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο τομέα αυτό προσπαθεί να υιοθετήσει διάφορες τάσεις οι οποίες βοηθούν στην εξασφάλιση της ανάπτυξης της εντός του κλάδου στο γενικότερο οικονομικό πλαίσιο που προαναφέρθηκε. Οι τάσεις αυτές λαμβάνουν την μορφή στρατηγικών του marketing από τις επιχειρήσεις και τις εταιρείες και κατά καιρούς ενσωματώνονται στις διοικητικές αποφάσεις και λειτουργίες τους. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των επιρροών του marketing και των στρατηγικών του στην επιχειρηματική δραστηριότητα εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της βιομηχανίας της μόδας. Οι επιχειρήσεις που τέθηκαν στο μικροσκόπιο της έρευνας είναι η Burberry και η Levi Strauss για τις οποίες και διατυπώθηκαν οι αντίστοιχες μελέτες περιπτώσεων. Στα πλαίσια της εμπειρικής διερεύνησης πραγματοποιήθηκε έρευνα η οποία εξέτασε την αποτελεσματικότητα του marketing στην απόδοση των επιχειρήσεων μόδας. Η πραγματοποιθείσα μελέτη κατέστησε σαφές την αναγκαιότητα πτυχών του marketing για την εύρυθμη λειτουργία των εταιρειών μόδας. Δεδομένου της οικονομικής συγκυρίας η χρήση των στρατηγικών marketing που θα δώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θεωρείται παραπάνω από επιτακτική.
Λέξεις Κλειδιά: Marketing
Βιομηχανία της μόδας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsaousidouMsc2009.pdf971.51 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
ΕΞΩΦΥΛΛΟ.pdfΕΞΩΦΥΛΛΟ44.7 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.