Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13550
Συγγραφέας: Ευθυμίου, Σαλώμη
Τίτλος: Στρατηγικές τιμολόγησης στις εξαγωγικές δραστηριότητες
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Η παρούσα βιβλιογραφική εργασία ασχολείται με τις στρατηγικές τιμολόγησης στις διεθνείς εξαγωγικές δραστηριότητες. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται κάποιες βασικές στρατηγικές τιμολόγησης, ευρέως διαδεδομένες στον επιχειρηματικό κόσμο με επικρατούσα την στρατηγική cost plus. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σχέση του παράγοντα τιμή με το προϊόν, την διαφήμιση και την εξυπηρέτηση των πελατών. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύονται οι παράγοντες εκείνοι, τόσο εσωτερικοί όσο και εξωτερικοί που επηρεάζουν τις αποφάσεις τιμολόγησης. Οι παράγοντες αυτοί αναλύονται με βάση δύο άρθρα των Forman and Hunt και του Cavusgil αντίστοιχα, και ενός οδηγού επιχειρηματικότητας του Patsula. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι πληρωμής στο διεθνές περιβάλλον. Διότι η επιλογή της σωστής στρατηγικής τιμολόγησης δεν μπορεί να επιφέρει έσοδα εάν δεν προϋπάρξει το κομμάτι της είσπραξης. Ενώ στο τελευταίο και πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται οι Διεθνείς Εμπορικοί Όροι 2000.
Λέξεις Κλειδιά: Τιμολόγηση, στρατηγικές τιμολόγησης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
EuthimiouMsc2009.pdf905.15 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.