Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13550
Author: Ευθυμίου, Σαλώμη
Title: Στρατηγικές τιμολόγησης στις εξαγωγικές δραστηριότητες
Date Issued: 2009
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Abstract: Η παρούσα βιβλιογραφική εργασία ασχολείται με τις στρατηγικές τιμολόγησης στις διεθνείς εξαγωγικές δραστηριότητες. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται κάποιες βασικές στρατηγικές τιμολόγησης, ευρέως διαδεδομένες στον επιχειρηματικό κόσμο με επικρατούσα την στρατηγική cost plus. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σχέση του παράγοντα τιμή με το προϊόν, την διαφήμιση και την εξυπηρέτηση των πελατών. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύονται οι παράγοντες εκείνοι, τόσο εσωτερικοί όσο και εξωτερικοί που επηρεάζουν τις αποφάσεις τιμολόγησης. Οι παράγοντες αυτοί αναλύονται με βάση δύο άρθρα των Forman and Hunt και του Cavusgil αντίστοιχα, και ενός οδηγού επιχειρηματικότητας του Patsula. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι πληρωμής στο διεθνές περιβάλλον. Διότι η επιλογή της σωστής στρατηγικής τιμολόγησης δεν μπορεί να επιφέρει έσοδα εάν δεν προϋπάρξει το κομμάτι της είσπραξης. Ενώ στο τελευταίο και πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται οι Διεθνείς Εμπορικοί Όροι 2000.
Keywords: Τιμολόγηση, στρατηγικές τιμολόγησης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EuthimiouMsc2009.pdf905.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.