Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΞηροτύρη-Κουφίδου, Στυλιανήel
dc.contributor.authorΒύσσα, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2009-10-13T08:06:05Z-
dc.date.available2009-10-13T08:06:05Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13547-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, ως απάντηση στις σύγχρονες επιταγές των καιρών και των αναγκών που προκύπτουν, παρατηρείται αλλαγή στην αντίληψη της διοίκησης των επιχειρήσεων. Οι οργανισμοί δε θεωρούνται πλέον απομονωμένα συστήματα που δημιουργούνται και ελέγχονται από τους διοικούντες αλλά, παράλληλα, αυτοδιοικούμενες οντότητες που εξελίσσονται μέσω της μάθησης. Για το λόγο αυτό, η ικανότητα μάθησης στο πλαίσιο μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού βρίσκεται στο επίκεντρο του ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος ανά τον κόσμο. Με τον όρο «ικανότητα μάθησης» εννοούμε την ικανότητα δημιουργίας γνώσης ως αποτέλεσμα ανάλογης εκπαίδευσης, έτσι ώστε να επιτυγχάνονται η μεταφορά και η διάδοση της γνώσης μεταξύ των μελών της επιχείρησης ή του οργανισμού με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και, στη συνέχεια, τη δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν τα χαρακτηριστικά των οργανισμών αυτών που ενθαρρύνουν και αναπτύσσουν τη γνώση και τη διάχυσή της ή, με άλλα λόγια, τη ροή της γνώσης. Εξάλλου, παρουσιάστηκαν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να ενσωματώσουν όλα εκείνα τα στοιχεία που θα τις μετατρέψουν σε οργανισμούς που μαθαίνουν. Δεδομένου ότι οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί θεωρούνται ότι βρίσκονται στον πυρήνα της διαδικασίας μάθησης, επιλέξαμε να διερευνήσουμε τα χαρακτηριστικά αυτά σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα εν λόγω χαρακτηριστικά εμφανίζονται σε μεγάλο βαθμό στον τρόπο λειτουργίας του, αλλά με την εφαρμογή πρακτικών που προτείνονται ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός οργανισμός μπορεί να βελτιώσει τις αδυναμίες του εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο του και αποτελεσματικότερη επίτευξη των στόχων του.el
dc.format.extent166 σ.el
dc.format.extent1397981 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΟργανισμοί που μαθαίνουνel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί οργανισμοίel
dc.titleΟργανισμοί που μαθαίνουν - Η περίπτωση ενός εκπαιδευτικού οργανισμούel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VyssaMSC2009.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.