Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13543
Author: Βοσκάκη, Ειρήνη
Title: Αξιολόγηση ιστοσελίδων εταιρειών Εμπορικής Ναυτιλίας
Date Issued: 2009
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Η συγκεκριμένη μελέτη εστιάζει στην αξιολόγηση των ιστοσελίδων εταιριών εμπορικής ναυτιλίας και περιλαμβάνει τέσσερις μεθόδους αξιολόγησης ιστοσελίδων οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν προγενέστερα στην αξιολόγηση ιστοσελίδων στον τομέα των υπηρεσιών. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από 6 συμμέτοχους οι οποίοι είναι στελέχη των μεγαλύτερων εμπορικών ναυτιλιακών εταιριών της Ελλάδας. (MSC, Cosco, Hapag Lloyd & Maersk). Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι η εύρεση της καταλληλότερης μεθόδου αξιολόγησης αυτών των ιστοσελίδων που θα συνοψίζει τα οφέλη χρήσης τους από την οπτική γωνία του μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας έχουν διττά οφέλη. Στον ακαδημαϊκό χώρο, προσφέρει τη βάση για περαιτέρω έρευνα στις ιστοσελίδες εμπορικής ναυτιλίας με σκοπό τη δημιουργία μίας νέας μεθόδου αξιολόγησης αυτών, χρησιμοποιώντας στοιχεία από διάφορες άλλες μεθόδους. Στον εργασιακό χώρο προσφέρει τη δυνατότητα στα στελέχη εμπορικών ναυτιλιακών εταιριών να βελτιώσουν την εικόνα των ιστοσελίδων τους με απώτερο σκοπό την αύξηση των πωλήσεών τους.
Keywords: Αξιολόγηση Ιστοσελίδων
Ναυτιλία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VoskakiMsc2009.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.