Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΣτράτου, Πολυξένηel
dc.date.accessioned2009-10-12T10:44:57Z-
dc.date.available2009-10-12T10:44:57Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13520-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΌλες οι επιχειρήσεις, εν τη γενέσει τους, θέτουν κάποιους στόχους, τους οποίους καλούνται να πραγματοποιήσουν. Το σημαντικότερο πρόβλημα που όμως καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις διαχρονικά είναι η μέτρηση της οικονομικής τους επίδοσης και ευημερίας. Μέχρι πρότινος επικρατούσε η άποψη ότι οι διοικήσεις των επιχειρήσεων μέσω των επιδιώξεων τους οφείλουν να δημιουργούν αξία για τους μετόχους της επιχείρησης. Επομένως, απώτερος σκοπός τους πρέπει να είναι η μεγιστοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων και της αξίας της επιχείρησης («Shareholders Corporation» ή «Value Maximization Proposition»). Η υιοθέτηση του στόχου αυτού οδηγεί στην αποδοχή της θέσης ότι οι δραστηριότητες της επιχείρησης πρέπει να αποσκοπούν μόνο στην ικανοποίηση των συμφερόντων των μετόχων της επιχείρησης. Η θεωρία των «Συμμετόχων» σε αντιδιαστολή με την κλασσική θεωρία «Μεγιστοποίησης της Αξίας της επιχείρησης» που προτείνει έναν μοναδικό αντικειμενικό στόχο, καταφεύγει σε μεθόδους που προτείνουν πολλαπλούς. Μια απ' αυτές είναι ο Πίνακας Ισορροπημένης Στοχοθεσίας (Balanced Scorecard - BSC). Το BSC αποτελεί μία μέθοδο μέτρησης της επίδοσης, η οποία αξιολογεί την επιτυχία μιας επιχείρησης χρησιμοποιώντας τέσσερις διαφορετικές πτυχές της δραστηριότητας της. Αυτές είναι η χρηματοοικονομική, η πελατειακή, η εσωτερική, και η πτυχή ανάπτυξης και μάθησης. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει τη θεωρία «Μεγιστοποίησης της Αξίας της επιχείρησης» σε αντιδιαστολή με την θεωρία των «Συμμετόχων» αλλά και τον Πίνακα Ισορροπημένης Στοχοθεσίας ως μία μέθοδο μέτρησης της επίδοσης της επιχείρησης.el
dc.format.extent92 σ.el
dc.format.extent779792 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΜεγιστοποίηση αξίαςel
dc.subjectΧρηματοοικονομική διοίκησηel
dc.subjectΘεωρία συμμετόχωνel
dc.subjectBalanced scorecarden
dc.titleΜεγιστοποίηση της συνολικής αξίας της επιχείρησης ως ο κεντρικός στόχος στο πλαίσιο της χρηματοοικονομικής διοίκησηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StratouMsc2009.pdf761.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.