Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠιπερόπουλος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΘεοφανίδου, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2009-10-09T07:21:22Z-
dc.date.available2009-10-09T07:21:22Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13515-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εξετάζει την βαρύτητα που έχει η επικοινωνία στην λιανική ελληνική τραπεζική αγορά. Επίσης, αντικείμενο μελέτης στην έρευνα αποτέλεσε η χρήση των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία καθώς και η επίδραση κοινωνικών, οικονομικών και ποιοτικών παραγόντων στην τάση υιοθέτησης αυτών. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι η επικοινωνία τόσο η εσωτερική όσο και η εξωτερική αποτελεί την βάση της ικανοποίησης των εργαζόμενων και των πελατών αλλά και των συμπεριφορών που απορρέουν από αυτήν. Είναι βασική και κύρια προτεραιότητα όλων των τραπεζικών ιδρυμάτων να αναπτύσσουν μια κουλτούρα βασισμένη στην επικοινωνία. Παράλληλα εντοπίζονται σημαντικά προβλήματα που παρεμποδίζουν την αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ συναδέλφων αλλά και με πελάτες.el
dc.format.extent93 σ.el
dc.format.extent646906 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΤραπεζικό ίδρυμαel
dc.titleΔιερεύνηση επικοινωνιακής στρατηγικής και εφαρμογών σε επιλεγόμενο δείγμα του Ελληνικού Τραπεζικού Συστήματος - μια εμπειρική προσέγγιση.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TheofanidouMsc2009.pdf631.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.