Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13515
Author: Θεοφανίδου, Αικατερίνη
Title: Διερεύνηση επικοινωνιακής στρατηγικής και εφαρμογών σε επιλεγόμενο δείγμα του Ελληνικού Τραπεζικού Συστήματος - μια εμπειρική προσέγγιση.
Date Issued: 2009
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Πιπερόπουλος, Γεώργιος
Abstract: Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εξετάζει την βαρύτητα που έχει η επικοινωνία στην λιανική ελληνική τραπεζική αγορά. Επίσης, αντικείμενο μελέτης στην έρευνα αποτέλεσε η χρήση των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία καθώς και η επίδραση κοινωνικών, οικονομικών και ποιοτικών παραγόντων στην τάση υιοθέτησης αυτών. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι η επικοινωνία τόσο η εσωτερική όσο και η εξωτερική αποτελεί την βάση της ικανοποίησης των εργαζόμενων και των πελατών αλλά και των συμπεριφορών που απορρέουν από αυτήν. Είναι βασική και κύρια προτεραιότητα όλων των τραπεζικών ιδρυμάτων να αναπτύσσουν μια κουλτούρα βασισμένη στην επικοινωνία. Παράλληλα εντοπίζονται σημαντικά προβλήματα που παρεμποδίζουν την αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ συναδέλφων αλλά και με πελάτες.
Keywords: Επικοινωνία
Τραπεζικό ίδρυμα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TheofanidouMsc2009.pdf631.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.