Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13515
Συγγραφέας: Θεοφανίδου, Αικατερίνη
Τίτλος: Διερεύνηση επικοινωνιακής στρατηγικής και εφαρμογών σε επιλεγόμενο δείγμα του Ελληνικού Τραπεζικού Συστήματος - μια εμπειρική προσέγγιση.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Πιπερόπουλος, Γεώργιος
Περίληψη: Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εξετάζει την βαρύτητα που έχει η επικοινωνία στην λιανική ελληνική τραπεζική αγορά. Επίσης, αντικείμενο μελέτης στην έρευνα αποτέλεσε η χρήση των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία καθώς και η επίδραση κοινωνικών, οικονομικών και ποιοτικών παραγόντων στην τάση υιοθέτησης αυτών. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι η επικοινωνία τόσο η εσωτερική όσο και η εξωτερική αποτελεί την βάση της ικανοποίησης των εργαζόμενων και των πελατών αλλά και των συμπεριφορών που απορρέουν από αυτήν. Είναι βασική και κύρια προτεραιότητα όλων των τραπεζικών ιδρυμάτων να αναπτύσσουν μια κουλτούρα βασισμένη στην επικοινωνία. Παράλληλα εντοπίζονται σημαντικά προβλήματα που παρεμποδίζουν την αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ συναδέλφων αλλά και με πελάτες.
Λέξεις Κλειδιά: Επικοινωνία
Τραπεζικό ίδρυμα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TheofanidouMsc2009.pdf631.74 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.