Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13513
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣαρτζετάκης, Ευτύχιοςel
dc.contributor.authorΑμοιρίδης, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2009-10-09T07:11:02Z-
dc.date.available2009-10-09T07:11:02Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13513-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΤους τελευταίους μήνες η παγκόσμια οικονομία βιώνει μία πρωτοφανή κρίση η οποία εμφανίστηκε αρχικώς από την αποσταθεροποίηση της στεγαστικής αγοράς των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και είχε ευρύτερες επιπτώσεις κυρίως στην διατραπεζική αγορά κεφαλαίων και συνεπώς σε όλους σχεδόν τους οικονομικούς κλάδους διεθνώς. Έτσι, μέσω της έλλειψης κεφαλαίων στην αγορά δημιουργήθηκε μία στασιμότητα στους παγκόσμιους ρυθμούς ανάπτυξης ακόμα και στους δείκτες των αναπτυσσόμενων χωρών όπου υπήρχε έντονη οικονομική δραστηριότητα τα τελευταία έτη. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μειωθεί η ζήτηση για πάρα πολλά αγαθά προκαλώντας έτσι αρνητικές συνέπειες στα χρηματοοικονομικά δεδομένα πολλών μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων οι οποίες για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν προέβησαν σε κινήσεις περικοπής εξόδων και ανθρώπινου δυναμικού. Ένας κλάδος που επλήγη σε μεγάλο βαθμό από την απότομη μείωση της ζήτησης είναι αυτός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι μειωμένες πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων έφεραν στην επιφάνεια πολλά προβλήματα που υπήρχαν στον συγκεκριμένο χώρο όπως είναι η μεγάλη εξάρτηση των παραγόμενων προϊόντων από την τιμή του πετρελαίου και οι μακροχρόνια λανθασμένες εκτιμήσεις των στελεχών για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στην συγκεκριμένη εργασία θα προσπαθήσω να πείσω τον αναγνώστη ότι υπάρχει τρόπος να απεμπλακεί ο κλάδος του αυτοκινήτου από την κρίση εάν οι κατασκευάστριες εταιρείες αποφασίσουν να επενδύσουν στις ‘‘πράσινες’’ τεχνολογίες μετακίνησης και έτσι να μπορέσουν να επανακτήσουν την χαμένη εμπιστοσύνη του καταναλωτή ο οποίος είναι πλέον πολύ διστακτικός στο να προβεί στην αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου λόγω της αβεβαιότητας που επικρατεί τόσο στην αγορά των συμβατικών καυσίμων όσο και στο γενικότερο οικονομικό περιβάλλον διεθνώς.el
dc.format.extent94 σ.el
dc.format.extent1078847 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectΠαγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανίαel
dc.subjectΠράσινες τεχνολογίεςel
dc.titleΟι επιπτώσεις της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στην αυτοκινητοβιομηχανία ως μοχλός μετάβασης σε φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AmoiridisMsc2009.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.