Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαραγιώργος, Θεοφάνηςel
dc.contributor.authorΔιαβαστής, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2009-09-30T08:44:04Z-
dc.date.available2009-09-30T08:44:04Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13497-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΗ τιμολογιακή πολιτική είναι μια ουσιαστική διαδικασία για την οποία απαιτείται συστηματική προσέγγιση των εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων της κάθε επιχείρησης. Στην παρακάτω εργασία γίνεται μια εκτεταμένη ανάλυση της τιμολογιακής στρατηγικής και των τιμολογιακών μεθόδων υπό το πρίσμα του marketing, με αναφορά στους τομείς του λιανικού και χονδρικού εμπορίου και του τομέα των υπηρεσιών. Τέλος παρουσιάζονται τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας που έγινε σε ένα ικανοποιητικό αριθμό επιχειρήσεων αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζουν, τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών τους και το βαθμό που η οικονομική ύφεση επηρεάζει τις τιμολογιακές αποφάσεις τους.el
dc.format.extent316 σ.el
dc.format.extent2369848 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΤιμολογιακή πολιτικήel
dc.subjectΤιμολογιακές μέθοδοιel
dc.subjectΛιανικό εμπόριοel
dc.subjectΧονδρικό εμπόριοel
dc.subjectΥπηρεσίεςel
dc.titleΗ τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης: έρευνα στις ελληνικές επιχειρήσειςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DiavastisMsc2009.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.