Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13497
Author: Διαβαστής, Ιωάννης
Title: Η τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης: έρευνα στις ελληνικές επιχειρήσεις
Date Issued: 2009
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Καραγιώργος, Θεοφάνης
Abstract: Η τιμολογιακή πολιτική είναι μια ουσιαστική διαδικασία για την οποία απαιτείται συστηματική προσέγγιση των εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων της κάθε επιχείρησης. Στην παρακάτω εργασία γίνεται μια εκτεταμένη ανάλυση της τιμολογιακής στρατηγικής και των τιμολογιακών μεθόδων υπό το πρίσμα του marketing, με αναφορά στους τομείς του λιανικού και χονδρικού εμπορίου και του τομέα των υπηρεσιών. Τέλος παρουσιάζονται τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας που έγινε σε ένα ικανοποιητικό αριθμό επιχειρήσεων αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζουν, τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών τους και το βαθμό που η οικονομική ύφεση επηρεάζει τις τιμολογιακές αποφάσεις τους.
Keywords: Τιμολογιακή πολιτική
Τιμολογιακές μέθοδοι
Λιανικό εμπόριο
Χονδρικό εμπόριο
Υπηρεσίες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DiavastisMsc2009.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.