Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣκαλίδης, Ελευθέριοςel
dc.contributor.authorΑρναούτης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2009-09-24T07:26:30Z-
dc.date.available2009-09-24T07:26:30Z-
dc.date.issued2008en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13476-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ MIS/21el
dc.format.extent66 σ.el
dc.format.extent172190 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΗ διαφήμιση στο διαδίκτυο παραπλανητική διαφήμιση και νομικές πτυχές τηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArnaoutisMsc2008.pdf412.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.