Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13439
Τίτλος: Η μουσικοπαιδαγωγική τον 20ό αιώνα: οι σημαντικότερες απόψεις για την προσχολική ηλικία
Συγγραφείς: Καραδήμου-Λιάτσου, Παυλίνα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003
Εκδότης: Edition Orpheus
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13439
ISBN: 960-7266-45-5
Δικαιώματα: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Υποσημειώσεις.docΥποσημειώσεις54.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Επίλογος.docΕπίλογος8.87 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 10.docΚεφ. 10. Σύνθεση απόψεων33.09 MBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 9.docΚεφ. 9. Manhattanville Music Curriculum Program Interaction296.78 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 8.docΚεφ. 8. John Paynter146 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 7.docΚεφ. 7. Sigrid Abel Struth180.17 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 6.docΚεφ. 6. Shinishi Suzuki44 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 5.docΚεφ. 5. Maurice Martenot14.53 MBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 4.docΚεφ. 4. Edgar Willems67.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 3.docΚεφ. 3. Zoltan Kodaly2.3 MBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 2.docΚεφ. 2. Karl Orff25.33 MBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 1.docΚεφ. 1. Emile Jacques Dalcroze1.96 MBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Εισαγωγή.docΕισαγωγή28.22 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα59.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Σελίδα τίτλου.docΣελίδα τίτλου28 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Σύγγραμμα_σε_epub.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub1.44 MBEPUBΠροβολή/Ανοιγμα
Σύγγραμμα_σε_word.docxΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word1.92 MBMicrosoft Word XMLΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.