Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκανάτσιος, Στέργιοςel
dc.contributor.authorΚωνσταντινίδης, Αναστάσιοςel
dc.date.accessioned2009-06-01T11:42:48Z-
dc.date.available2009-06-01T11:42:48Z-
dc.date.issued2008en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13372-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ ΠΛΗΡ/62el
dc.format.extent128 σ.el
dc.format.extent195485 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.titleΗ επίδραση της νέας τεχνολογίας στο Marketing και η εποχή του E-marketing στην σύγχρονη ελληνική επιχείρησηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KwnstantinidisMsc2008.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.