Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13372
Author: Κωνσταντινίδης, Αναστάσιος
Title: Η επίδραση της νέας τεχνολογίας στο Marketing και η εποχή του E-marketing στην σύγχρονη ελληνική επιχείρηση
Date Issued: 2008
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Γκανάτσιος, Στέργιος
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΠΛΗΡ/62
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KwnstantinidisMsc2008.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.