Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚυανίδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:20:36Z-
dc.date.available2006-12-28T12:20:36Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1334-
dc.descriptionΔΙΠ MBA/58en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.format.extent151 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleKerasma: μελέτη της νέας πρωτοβουλίας του ΟΠΕ για την στρατηγική επανατοποθέτηση των ελληνικών προϊόντων διατροφής στις διεθνείς αγορέςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KyanidhsMsc2006.pdfΒιβλιοθήκη ΠΑΜΑΚ2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.