Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13305
Title: Η συναισθηματική γλώσσα: βιβλία που μιλούν-- σε μαθητές που-- σιωπούν: μια θεωρητική πρόταση με απλές διδακτικές εφαρμογές από τη μέθοδο της βιβλιοθεραπείας στη διδασκαλία της γλώσσας
Authors: Παπαδοπούλου, Σμαράγδα
Issue Date: Apr-2004
Publisher: Τυπωθήτω
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13305
ISBN: 960-402-143-5
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Υποσημειώσεις.docΥποσημειώσεις282 kBMicrosoft WordView/Open
Bιβλιογραφία.docΒιβλιογραφία147 kBMicrosoft WordView/Open
Επίσημοι φορείς και οργανισμοί.docΕπίσημοι φορείς και οργανισμοί31.5 kBMicrosoft WordView/Open
ΠAPAPTΗΜΑ.docΠαράρτημα379.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 4 Β΄μέρος.docΚεφ. 4. Αντί επιλόγου - Προτάσεις27.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 3 Β μερος.docΚεφ. 3. Συμπεράσματα - Σκέψεις για την αποτελεσματικότητα της μεθόδου39 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 2 Β μέρος.docΚεφ. 2. Αναλυτικός θεματικός κατάλογος αναγνωσμάτων για βιβλιοθεραπευτική χρήση: τίτλοι και σχόλια για το περιεχόμενο316 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 1 Β μερος.docΚεφ. 1. Οδηγός θεματολογικής κατάταξης παιδικών βιβλίων της ελληνικής εκδοτικής παραγωγής για βιβλιοθεραπευτική προσέγγιση της γλώσσας69.5 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Β.docΒ΄ Μέρος: ερευνητική μελέτη19.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 13.docΚεφ. 13. Κριτήρια επιλογής βιβλιοθεραπευτικών υλικών71 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 12.docΚεφ. 12. Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στη βιβλιοθεραπευτική προσέγγιση της γλώσσας143 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 11.docΚεφ. 11. Ο ρόλος του μαθητή που συμμετέχει σε ένα πρόγραμμα βιβλιοθεραπευτικής προσέγγισης της γλώσσας77.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 10.docΚεφ. 10. Ο ρόλος του δασκάλου-συντονιστή σε ένα πρόγραμμα βιβλιοθεραπευτικής προσέγγισης της γλώσσας ή ποιος θα μπορούσε να αναλάβει μια διδασκαλία βιβλιοθεραπευτικής κατεύθυνσης128.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 9.docΚεφ. 9. Δημιουργική έκφραση και γραπτή έκφραση στη βιβλιοθεραπευτική πρόσεγγιση της γλώσσας49.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 8.docΚεφ. 8. Το πρόβλημα149.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 7.docΚεφ. 7. Το στάδιο της Κάθαρσης στη διδασκαλία με βάση τη βιβλιοθεραπευτική προσέγγιση57.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 6.docΚεφ. 6. Οι τέσσερις σκοποί της Βιβλιοθεραπευτικής Μεθόδου σε Ανάγνωση, Ακρόαση, Ομιλία και Γραφή: σκοποί κατανόησης που απευθύνονται στην ηθική διαπαιδαγώγηση των παιδιών και στην ανάπτυξη της αυτοεκτίμησής τους διά της γλωσσικής διδασκαλίας111 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 5.docΚεφ. 5. Βιβλιοθεραπευτική διαδικασία-Περιγραφή της μεθόδου στα στάδια μελέτης της114.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 4.docΚεφ. 4. Η σύγχρονη διεθνής έρευνα για τη βιβλιοθεραπεία στην εκπαίδευση87.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 3.docΚεφ. 3. Διαχρονική μελέτη της θεραπευτικής ανάγνωσης-αφήγησης122.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 2.docΚεφ. 2. Ο ορισμός της βιβλιοθεραπευτικής ανάγνωσης ως αναγνώριση και αναζήτηση νοήματος: οι σημαντικές λεπτομέρειες στην εκπαιδευτική της χρήση ή γιατί ο μαθητής δεν προσέχει στο μάθημα101.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 1.docΚεφ. 1. Όροι και ορισμοί ή τι είναι η βιβλιοθεραπεία162 kBMicrosoft WordView/Open
Μέρος Α.docΑ΄ Μέρος: θεωρητική μελέτη19.5 kBMicrosoft WordView/Open
Εισαγωγή.docΕισαγωγή81 kBMicrosoft WordView/Open
Πρόλογος.docΠρόλογος43 kBMicrosoft WordView/Open
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα40.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σελίδα τίτλου.docΣελίδα τίτλου33 kBMicrosoft WordView/Open
Σύγγραμμα.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub660.04 kBEPUBView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.