Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΤυρέλης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2009-04-08T06:50:48Z-
dc.date.available2009-04-08T06:50:48Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13211-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/38el
dc.format.extent108 σ.el
dc.format.extent1525503 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΤο μάρκετινγκ των καπνοβιομηχανιών οι επιδράσεις των μεθόδων διαφήμισης προϊόντων καπνού στους τελικούς ενήλικους καταναλωτές και η δυναμική των ηγετικών εμπορικών σημάτων με την επερχόμενη απαγόρευση του καπνίσματος στην Ελλάδα: ποιοτική και ποσοτική έρευναel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TirelisMsc2009.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.