Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13211
Συγγραφέας: Τυρέλης, Γεώργιος
Τίτλος: Το μάρκετινγκ των καπνοβιομηχανιών οι επιδράσεις των μεθόδων διαφήμισης προϊόντων καπνού στους τελικούς ενήλικους καταναλωτές και η δυναμική των ηγετικών εμπορικών σημάτων με την επερχόμενη απαγόρευση του καπνίσματος στην Ελλάδα: ποιοτική και ποσοτική έρευνα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
ΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/38
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TirelisMsc2009.pdf1.49 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.