Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΖησίδης, Διογένηςel
dc.date.accessioned2009-04-07T13:37:02Z-
dc.date.available2009-04-07T13:37:02Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13194-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/28el
dc.format.extent55 σ.el
dc.format.extent436008 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΔημιουργία και αξιολόγηση αποτελεσμάτων έρευνας ''μυστικού πελάτη'' σε καταστήματα λιανικών πωλήσεων τηλεπικοινωνιώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZisidisMsc2009.pdf425.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.